1399/7/5 شنبه
پیام ریاست محترم بسیج در خصوص فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سالگرد هشت سال حماسه سازی، غرور آفرینی، ایثار و فداکاری

.

بسمه تعالی
باسلام  و احترام
شهادت را نه در جنگ ، در مبارزه می دهند ... ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم ، غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند ....!!!
محکمه‌ خون شهدا محکمه عدلیست که ما را در آن به محاکمه می کشند.
فرا رسیدن هفته دفاع مقدس سالگرد آغاز هشت سال حماسه سازی ، غرور آفرینی ، ایثار ، فداکاری و نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن  را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رهبر معظم امام خامنه ای ،  امام شهدا ، شهدای هشت سال دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم ، شهدای جبهه مقاومت علی الخصوص سرادر دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمانش ،همسنگران ، برادران ،خواهران بسیجی ام ، ریاست محترم دانشگاه ، معاونین ، مدیران ، اساتید بزرگوار، ایثارگران ، جانبازان عزیز و  همکاران محترم در دانشگاه پیام نور   تبریک عرض می نمایم.
بی تردید مقدس ترین جهاد ، جهادی است که بعنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد ، در جنگ تحمیلی ، رژیم بعث عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد . مردم غیرتمند ایران ، در دفاعی مقدس از حق خود که دفاع از استقلال و ناموس و خاک و سرزمین و هویت دینی ،ملی خود بود دفاع کردند .
دفاع مقدس ویژگی هایی بدنبال داشت :
۱_ دفاعی بودن ۲_ معنویت جبهه های جنگ و دفاع مقدس ۳_ استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد ۴_ شجاعت فرماندهان در دوران مقدس ۵_ بزرگواری و مروت در حال قدرت ۶_ بی اعتنایی به دنیا ۷_ شهادت طلبی رزمندگان در دفاع مقدس
از شاخص ترین این ویژگی ها بی اعتنایی به دنیا بود که از ارزشهایی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به آن متصف بودند بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده  آن بود .
از جلوه های معنویت در دفاع مقدس ، حالت تضرع ، استغاثه و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بود، دفاع مقدس ، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعا ها را پدید آورد .
امیدوارم که در سایه اتحاد ، ایمان به خدا و اعتقاد به صدق و وعده الهی بتوانیم در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی ، ولایتمداری ، مقاومت ، ایثار ، جهاد ، شهادت ، خود باوری دینی و ملی و نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران نقش خود را بعنوان یک بسیجی انجام دهیم .
با احترام برادر کوچک شما محمدی

 
امتیاز دهی