1399/6/29 شنبه
چهل سالگی دفاع مقدس»؛ فصل نوینی در شکوفایی مقاومت ملت غیور ایران
فصل دیگری از مقاومت ملت ایران آغاز شده است

.

ثانیه‌ها دست در دست دقیقه‌ها دادند. دقیقه‌ها از مرز ساعت‌ها و روزها و ماه‌ها و سال‌ها گذشتند و مقاومت ملت غیور ایران در برابر دشمن مستکبر و دست نشانده‌ی غرب و شرق عالم چهل ساله شد.
از اولین شهادت‌ها، رشادت‌ها، ایثارها و از خود گذشتن‌ها چهل سال گذشت. دشمنی بدسگال که گمان می کرد تا فتح پایتخت ایران فقط بیست و چهار ساعت زمان نیاز دارد، هشت سال زمین گیر شد و با هیچ ترفندی نتوانست مقاومت و ایستادگی ملت ایران را شکست دهد. این ملت غیور در برابر بمباران های شیمیایی ایستادند.
چه رزمندگانی که ماسک ضد شیمیایی خود را تقدیم زنان و کودکان بی سرپناه کردند و خودشان امروز پس از دهه ها مجروح شیمیایی به شمار می روند. ملت ایران هشت سال در برابر تهدید و فشار نظامی ایستادند اما با هیچ قدرتی مذاکره نکردند. شیر مردان و شیر زنانی که شهادت را افتخار خود می دانستند و امروز هر کوی و برزن از این مملکت مزین به نام یکی از همین دلاوران است.
دلاورمردان و شیرزنان ایران اثبات کردند، آغاز چهل سالگی جنگ تحمیلی، نقطه ی عطف، بلوغ، شکوفایی و رشد فکری و معنوی نسل جدید است. نسلی که صیاد شیرازی، باهنر، رجایی، بهشتی، کاوه، منافی، حججی، همدانی، احمدی روشن، رضایی‌نژاد، شهریاری، علی محمدی و سردار سلیمانی‌ها و ... را دیده و امروز با پختگی و صلابتی دیگر پا به عرصه‌های جهادی گذاشته است. آری، فصل دیگری از مقاومت ملت ایران آغاز شده است.

 
امتیاز دهی